ellabellaheart

Alla inlägg under maj 2012

Av Ella Bella - 27 maj 2012 08:40

Hej bloggisar! Idag är det en lite extra speciell dag. Det är mors dag! Så om du vill göra något fint kan jag ge dig lite tips som kommer här: Du kan köpa en bukett blommor. Eller så kan du göra kafe på morgonen. Du kan ge henne tusen pussar och kramar. Du kan göra det och hundra miljoner saker till!!! Jag och min lillasysster gorde kaffe,ritade en teckning och gick in i mammas rum och började sjunga: vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas daaag! Hurra Hurra Hurra! Då blev hon jätte glad och kramade på oss <3 Så ha

en bra mors dag och gratta din mamma! 

   / EllaBellaHeart <3

Av Ella Bella - 26 maj 2012 20:19

     

Av Ella Bella - 26 maj 2012 20:06








Hej, alla bloggisar :D 


Om ni gillar one direction och vill ha den här bilden på er blogg så ni trycka häääääär ! 

vet ni att Zayn har fått en nya flickvän? kommenatera gärna om ni vet det (om Zayn), eller om ni blir avundsjuka. 


KRAMIS BANANIS (elli bellis - ella bella:D) 

 


 

Av Ella Bella - 17 maj 2012 13:00

Hej alla bloggisar! Igår kunde jag inte skriva något inlägg för att jag var hon min mammas kommpis Eva. Hon hade fest med temat grekland så det blev grekisk mat.( Mumsfillibaba!!!) Efter maten så samlades alla och började pyssla! Och tro mig hon har inte lite grejer att pyssla med, så det såg ut lite som bilden nedanför! 


 

Av Ella Bella - 13 maj 2012 12:19

 

Av Ella Bella - 12 maj 2012 21:41

På denna bilden är Bella ungefär lika gammal som jag :)


                   

Av Ella Bella - 12 maj 2012 15:08

Hej alla bloggisar! Jag undrar om ni har en artist som ni tycker om. Artist kan ju vara många saker men jag menar någon som sjunger. Jag gillar Nicki minjas, One diretions och många fler. Kommentera om vem du tycker är bra på att sjunga! KRAMIS BANANIS!!!! /EllaBella (you Heart) HIHI :D


 

Presentation


Jag heter Ella! jag är 10 år och det här är min blogg ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bella Bilder

Eftersom jag älskar Bella, bjuder jag på lite fina bilder på henne.

 

 

            


Ovido - Quiz & Flashcards