ellabellaheart

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Ella Bella - 1 maj 2012 12:23

Hellu! Nu tänkte jag göra en ss! Ss är en förkortning på Smailey serie. smailey serie är en liten saga med smailes! Här är en : Jag vaknade och sträckte på mig:   sedan gick jag upp och läste tidningen:  I tidningen stod det att det har finns ett nytt mario spel:  Sedan stod det om flygplan:   När jag reste mig upp råkade jag gå in i en vägg: Jag blev alldeles snurrig:  Och plötsligt började jag dansa,skrika och klappa hendärna:  Sedan blev jag så trött så jag gick och la mig :         SLUT!!!! Kommentera gärna!!!!   

Av Ella Bella - 1 maj 2012 12:23

Hellu! Nu tänkte jag göra en ss! Ss är en förkortning på Smailey serie. smailey serie är en liten saga med smailes! Här är en : Jag vaknade och sträckte på mig:   sedan gick jag upp och läste tidningen:  I tidningen stod det att det har finns ett nytt mario spel:  Sedan stod det om flygplan:   När jag reste mig upp råkade jag gå in i en vägg: Jag blev alldeles snurrig:  Och plötsligt började jag dansa,skrika och klappa hendärna:  Sedan blev jag så trött så jag gick och la mig :         SLUT!!!! Kommentera gärna!!!!   

Av Ella Bella - 1 maj 2012 08:37

Hej! Det finns säkert många bloggare som har en stor dröm om att få en egen hund. Jag är en av dem. Min dröm hund skulle ha en stor,mysig,lurvig päls. Hur skulle din se ut? ? Komentera gärna om hur just din dröm hund skulle vara! KRAM EllaBellaHeart 

 

Av Ella Bella - 1 maj 2012 08:27

Hej alla bloggare! I dag ska jag sätta upp några fina affisher på min vägg. Den är lite tråkig så den behöver lite snygga bilder på kändisar, Blommor, figurer allt möjligt! Om du har en tråkig vägg hemma som du vill snygga till. Sätt några affisher lite överallt. KRAM! 

Presentation


Jag heter Ella! jag är 10 år och det här är min blogg ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bella Bilder

Eftersom jag älskar Bella, bjuder jag på lite fina bilder på henne.

 

 

            


Ovido - Quiz & Flashcards