ellabellaheart

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Ss= Smailey serie!

Av Ella Bella - 1 maj 2012 12:23

Hellu! Nu tänkte jag göra en ss! Ss är en förkortning på Smailey serie. smailey serie är en liten saga med smailes! Här är en : Jag vaknade och sträckte på mig:   sedan gick jag upp och läste tidningen:  I tidningen stod det att det har finns ett nytt mario spel:  Sedan stod det om flygplan:   När jag reste mig upp råkade jag gå in i en vägg: Jag blev alldeles snurrig:  Och plötsligt började jag dansa,skrika och klappa hendärna:  Sedan blev jag så trött så jag gick och la mig :         SLUT!!!! Kommentera gärna!!!!   

 
 
linnea

linnea

1 maj 2012 20:51

Haha, vad söt historia lilasyster <3<3<3

http://sognii.blogg.se

Ella Bella

12 maj 2012 20:04

hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Bella - 19 juni 2012 13:13

Hej alla bloggisar! Mina kommpisar har skapat en blogg! Bloggen heter http/:tirre-telanie-livet.bloggplatsen.se Den bloggen handlar om deras liv. Så kolla GÄRNA in den!!!!!!!! Kramis bananis EllaBellaHeart ♥ ...

Av Ella Bella - 6 juni 2012 18:19

Hej den här berättelsen som jag ska skriva nu har min kompis skrivit så läs nu: Jag vaknade av ett ryck. Var det en dröm? Nej. Jag kommer klart ihåg hur fröken skällt ut mig inför hela klassen. Och hur Julia stöttat mig på rasten och sa att fröken va...

Av Ella Bella - 6 juni 2012 18:13

Hej alla bloggisar!!! Många av er har säkert en dröm om vad ni vill bli när ni blir stora. Jag vill bli fotograf och jag har redan börjat träna mina kunskaper på just fotografering. Vad vill ni bli? Kommentera SNÄLLA!!!  KRAM!!!! /EllaBellaHeart   ...

Av Ella Bella - 27 maj 2012 08:40


Hej bloggisar! Idag är det en lite extra speciell dag. Det är mors dag! Så om du vill göra något fint kan jag ge dig lite tips som kommer här: Du kan köpa en bukett blommor. Eller så kan du göra kafe på morgonen. Du kan ge henne tusen pussar och kram...

Av Ella Bella - 26 maj 2012 20:19


     

Presentation


Jag heter Ella! jag är 10 år och det här är min blogg ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bella Bilder

Eftersom jag älskar Bella, bjuder jag på lite fina bilder på henne.

 

 

            


Ovido - Quiz & Flashcards